Platební podmínkyCeny za produkty uvedené na e-shopu www.hallux.cz jsou platné v okamžiku přijetí objednávky. Tyto ceny jsou uvedeny vždy včetně DPH a popřípadě i recyklačních poplatků. Jako dodavatel si vyhrazujeme právo na změny veškerých kupních cen v závislosti situace na trhu. Je-li cena výrobku v době přijetí objednávky vyšší než uvedená cena v e-shopu je zákazník obratem vyrozuměn. Při nastání této situace má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V případě, že se při vygenerování objednávky zobrazí nereálně nízká cena výrobku ( řádově několik Kč nebo záporná částka) jedná se o chybu systému, kdy cena není ještě stanovena a výrobek nemůže být za cenu uvedenou v objednávce dodán. Možnosti platbyObjednané zboží je možno zaplatit několika způsoby:
V případech kdy se jedná o objednávku atypického sortimentu je dodavatel oprávněn požadovat zálohu, která bude odečtena z faktury. Na tuto zálohu vystaví dodavatel zálohovou fakturu. Expedice objednávkyJe-li produkt na e-shopu www.hallux.cz označen jako skladem, proběhne expedice k zákazníkovi zpravidla během 2 pracovních dnů. V ostatních případech, kdy není uvedeno „skladem“, je dodací lhůta cca 14 pracovních dnů. Pokud se jedná o dodávku zboží, které není v běžném sortimentu, zákazník bude o jeho dodání informován. Objednané zboží je doručeno vždy na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce. Tuto dopravu zajišťuje dodavatel pomocí přepravní služby (Česká pošta, Geis). Adresu doručení je možno změnit před expedicí zboží nebo posléze u dopravce. Způsob dodání zbožíZboží je dodáváno k zákazníkovi prostřednictvím České pošty (pouze u zásilek do 35kg) nebo Geis. Zákazník má právo si mezi těmito dopravci zvolit dle svého uvážení. Za doručení objednaného zboží do hodnoty 1 000 Kč Vám bude účtována částka za dopravné a balné ve výši:
Při dodávce zboží na Slovensko účtujeme za dopravné a balné jednotnou sazbu 400 Kč vč. DPH. V případě dodání zboží do jiných zemí je dopravné účtováno individuálně. U objednávek nad 1 000 Kč je doprava zdarma! Převzetí zásilky:Při převzetí zásilky doporučujeme zkontrolovat stav zásilky zejména jejich skleněných částí. Obal by neměl být poškozený, pokud jeví známky poškození, doporučujeme zboží rozbalit a zkontrolovat. V případě, že došlo k poškození dodaného zboží je nutno toto zapsat na přepravní list nebo zásilku odmítnout převzít. Potvrzení přepravního listu zákazníkem znamená, že zboží bylo doručeno a nebylo mechanicky poškozené. V takovémto případě nelze na tyto závady podat reklamaci. Zásilka může být vyzvednuta osobně na naší prodejně, kde uhradíte také částku za objednané zboží. |